თემა: გაზაფხული და ყვავილები
თემა : გაზაფხული - ყვავილების მეჯლისი
კლასი: მე-3
მოსწავლეთა რაოდენობა : 25
პედაგოგი: მარეხ ბასილიძე
ინტეგრირებული საგნები: ქართული ენა,ბუნება,ხელოვნება,მათემატიკა.
მიზანი: მოძიებული მასალის წარდგენა,ლექსის მხატვრულად წაკითხვა,ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევის გამომუშავება.
შედეგი/ინდიკატორი:
ქართ.III.2. მოსწავლეს შეუძლია ლიტერატურული ტექსტის
მოსმენა,გაგება და მათი შინაარსის გადმოცემა.
•მონაწილეობს ინსცენირებაში,არჩევს როლის შესაბამის ინტონაციასა და სხვა გამომსახველობით ხერხებს.
•ამოიცნობს ტექსტში მოცემულ სხვადასხვა ინფორმაციას შორის არსებულ მიზეზ-შედეგობრივ კავშირს.
ხელოვნება. ს.გ. III მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა მასალას ,ტექნიკასა და პროცედურას ნამუშევრის შექმნისას.
•ხატავს პასტელით,აკვარელით,გუაშით.
•სხვადასხვა მასალით ქმნის გამოსახულებებს,კომპოზიციებს.
ბუნება. III.10 მოსწავლე იკვლევს ბუნებრივი მოვლენების მრავალფეროვნებას.
•ახასიათებს მისთვის ნაცნობ ბუნებრივ მოვლენებს და აღწერს მათ თავისებურებას.
მათემატიკა
•იყენებს ზეპირი ანგარიშის ხერხებს რიცხვითი გამოსახულებების მნიშვნელობების გამოსათვლელად.
•ზეპირად ასრულებს გამრავლება-გაყოფას მარტივ შემთხვევებში.
აუცილებელი პირობა: ხელოვნების გაკვეთილზე შექმნილი გაზაფხულის პეიზაჟებისა და ნატურმორტების გამოფენის მოწყობა.
კლასი დავყავი 5 ჯგუფად,თითოეული ჯგუფის ხელმძღვანელად სურვილის მიხედვით შევარჩიე მშობელი .ჯგუფის ხელმძღვანელს გადავეცი მოსწავლეების მიერ გაზაფხულის თემაზე მოძიებული მასალა:ლექსები,სამკურნალო ბალახებზე ინფორმაცია,აგრეთვე მოსწავლეთა მიერ შექმნილი თხზულებები ,რათა მათ ჯგუფის წევრებზე თანაბრად გადაენაწილებინათ წარსადგენი მასალა.
თემა : გაზაფხული - ყვავილების მეჯლისი
კლასი: მე-3
მოსწავლეთა რაოდენობა : 25
პედაგოგი: მარეხ ბასილიძე
ინტეგრირებული საგნები: ქართული ენა,ბუნება,ხელოვნება,მათემატიკა.
მიზანი: მოძიებული მასალის წარდგენა,ლექსის მხატვრულად წაკითხვა,ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევის გამომუშავება.
შედეგი/ინდიკატორი:
ქართ.III.2. მოსწავლეს შეუძლია ლიტერატურული ტექსტის
მოსმენა,გაგება და მათი შინაარსის გადმოცემა.
•მონაწილეობს ინსცენირებაში,არჩევს როლის შესაბამის ინტონაციასა და სხვა გამომსახველობით ხერხებს.
•ამოიცნობს ტექსტში მოცემულ სხვადასხვა ინფორმაციას შორის არსებულ მიზეზ-შედეგობრივ კავშირს.
ხელოვნება. ს.გ. III მოსწავლე მიმართავს სხვადასხვა მასალას ,ტექნიკასა და პროცედურას ნამუშევრის შექმნისას.
•ხატავს პასტელით,აკვარელით,გუაშით.
•სხვადასხვა მასალით ქმნის გამოსახულებებს,კომპოზიციებს.
ბუნება. III.10 მოსწავლე იკვლევს ბუნებრივი მოვლენების მრავალფეროვნებას.
•ახასიათებს მისთვის ნაცნობ ბუნებრივ მოვლენებს და აღწერს მათ თავისებურებას.
მათემატიკა
•იყენებს ზეპირი ანგარიშის ხერხებს რიცხვითი გამოსახულებების მნიშვნელობების გამოსათვლელად.
•ზეპირად ასრულებს გამრავლება-გაყოფას მარტივ შემთხვევებში.
აუცილებელი პირობა: ხელოვნების გაკვეთილზე შექმნილი გაზაფხულის პეიზაჟებისა და ნატურმორტების გამოფენის მოწყობა.
კლასი დავყავი 5 ჯგუფად,თითოეული ჯგუფის ხელმძღვანელად სურვილის მიხედვით შევარჩიე მშობელი .ჯგუფის ხელმძღვანელს გადავეცი მოსწავლეების მიერ გაზაფხულის თემაზე მოძიებული მასალა:ლექსები,სამკურნალო ბალახებზე ინფორმაცია,აგრეთვე მოსწავლეთა მიერ შექმნილი თხზულებები ,რათა მათ ჯგუფის წევრებზე თანაბრად გადაენაწილებინათ წარსადგენი მასალა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий